9 augusti

nee, det har bara gått ett par dagar och jag har redan slarvat. Usch och fy! Med det får det bli ändring på nuJ jag tar det från början. I fredags överraskade jag min kära kusin med en kaffe från Magasin 11( där jag för övrigt köpte två snygga retro kort). Det värmde för hon blev så glad att se mig. passade på att köpa en liten hårprydnad hos emma&malena. Gick över gatan till prickig katt men det enda jag ville ha där fans inte i min storlek, snyft.


 

Köpte världens sötaste spargris, en rosalila Pudel! Den ska få äta alla mina 10 kronor ^^, snart kanske jag kan köpa en riktig hund! Gick snabbt in på Byond Retro, men det var faktiskt lite av en besvikelse. Hände inte så mycket mer spännande, läste nästan klart min bok på tåget hem( Marley och Jag). Men jag vill nästan sluta läsa nu för jag vet att det snart blir sorgligt, och då kommer jag att gråta

I går gjorde jag inte mycket, var väll lite hemmafruig antar jag. Städade och röjde typ hela dagen( mina föräldrar kom hem från spanien i dag). Jag var även så pass duktig att jag stod och lagade min lillebrors favorit rätt i 2 timmar! Hur snäll syster är jag? Har hängt på tradera rätt mycket på sista tiden, har hittat 2 klänningar som jag vill köpa, ska väll förhoppningsvis göra det också^^ hittade ett par mysiga vintage hemsidor också, så kanske handlag något där med. Fick lite ont i huvudet senare på kvällen, så jag gick ut och gick i en och en halv timma^^ träffade 3 rådjur, 3 kossor, 4 harar och en padda som jag faktiskt räddade. Träffade Linn också, som äntligen är hemma och är brun som en pepparkaka! Herregud vad jag har saknat henne.

Önskar att jag hade min lilla Tea så att jag inte behövde gå ensam, men det får bli nästa sommar antar jag, längtar redan.

Jag är så grymt sugen på en chai latte från Kaffe Akademin nu så det är helt galet, och jag vill ha jul! Det är exakt 4 månader kvar till jag får köra bil, dricka alkohol, rösta, skaffa master card och skaffa ett tradera konto! YEY! Som tack för att min pappa gav min kusin och mig sina best western poäng så att vi fick bo på hotell under vår stockholmsvisit, gjorde jag en mörkchokladkaka med hasselnötter till honom, hans favorit. Han fick även en inramad bild på Mr E = mc². Har gjort en likadan kaka till min farbror, för vet ni vad? Han GAV min sin Madonna biljett! Så i kväll ska jag få se henne i Göteborg! Han är så värd en chokladkaka^^


(ville bara tillägga att konserten inte var något vidare bra och var lite utav en besvikelse)


puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0