Hej och Hallå!

Wow, hoppas att jag kan vara konsekvent och skriva här regelbundet.


Tänkte börja med att presentera mig lite, och kanske förklara namnet på min blogg.  Jag heter Rebecka och jag är 17, snart 18 år. Jag bor i Borås och ska börja sista året på Bäckängsgymnasiet. Jag har älskat 50-talet så länge jag kan minnas, och på min mammas sida har jag tagit över kärleken till Elvis musik, filmer och historia. Men man skulle väll kunna påstå att jag har en viss dubbelmoral i min musiksmak då jag på min pappas sida har anammat ett musiköra för The Beatles. Jag har i flera år velat ge mig hän åt 50-tals stilen, och nu har jag bestämt mig för att göra ett ryck med det. Så bered er på inlägg om musik, resor, bakning, djur, retro shopping, kläder  och bara allmänna dagar. Och kanske ett och annat äventyr


Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0