Shopping och Blåbärsplockning

Detta köppte jag i dag    kjol Gina 50 kr  Rosett Gina 20 kr  Bälten Vera's Garderobe 35 kr  Elvis korta lager house 30 kr




Mitt första inlägg nu, yey!


Vad har jag gjort i dag då? Jo jag åkte in till stan i denna värme(pust!). Träffade en klasskamrat på bussen och vi har en konspirationsteori om varför vi inte ska ha samma lärare i samhällskunskap detta året, och varför det bara råkar vara så att vi sak få en "ny" rektor. Tiden får utvisa hur det blir .


Gick upp till Veras och kikade en sväng, köpte 2 st skärp, va på vippen att köpa ett tredje men det får nog bli en annan dag. Besökte även Gina och mot alla odds köpte jag faktiskt 2 saker där, rea så klart. En rosa midjekjol med rosor och en jätte söt vit rosett.  Köpte även ett fint kort på Elvis( lager house ) till min samling, borde nog räkna hur många objekt jag har nu . Se bild .


Min lillebror övergav mig för att hänga i parken på torsdagskvällen, men vad kan man förvänta sig av en 16 åring?  Men jag överlevde. Tog mig i kragen och gick ut och plockade hälften av blåbären, och Ramses kom så klart och var hjälpreda. Han är riktigt söt när han vill den katten. Det får väll bli blåbärsmuffin eller paj någon dag framöver, kanske till Henriks födelsedag. Stackare, fylla år första dagen i skolan, det kan vara värt en födelsedags muffins tycker jag.


I morgon blir det nog Göteborg, ska kika in på Beyond Retro, Prickig Katt, Emma&Malena, Magasin 11 m.fl.


puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0