äntligen Fredag

I dag i skolan har jag bara 2 lektioner. Om jag hade skött mitt projekt arbete som man ska skulle jag ha haft massor att göra. Men nu vet jag inte riktigt vart jag ska börja. Men det löser sig. Ska sitta i helgen och i kväll.

 

EUP igår var jätte dåligt. Tekniken funka inte, akustiken funka inte och debatterna häll den värsta standarden jag har varit med om. Speciellt i Euro debatten. Då ville jag avsäga mig mitt svenska medborgarskap ett tag. Sen till råga på allt var tåget försenat i 40 minuter, för att DÖRRARNA inte fungerade? Hum okaj? Jaja jag överlevde dagen i alla fall :)

 

sen var det säsongs avslutning för mitt älskade Glee, herre gud vad jag älskar det programmet! Dock gjorde det att pluggandet sköts upp en timma, och det var ju mindre bra. Men jag pluggade i alla fall, otroligt nog.

 

I dag är det fredag och det ska bli skönt med helg, på gymnasiet är det minsann ingen rast ingen ro. Snart studenten! Ska kanske baka någonting i dag, får se :)

 

nej nu ska jag kila i väg och sminka mig och sen bär det av till skolan

 

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0