Baka kaka


Bara kort inlägg i dag. Hinner inte mer för jag ska sova! Mys!

 

I dag har jag varit på Lagerhouse och köpt 200(!!) bakformar i underbara vårfärger, och dom passar perfekt i min muffinsplåt! Nu ska här bakas! Och det var inte bara det som fick följa med mig hem. Nej jag köpte en utstickare till sockerpasta med i form av a heartkey. Man kan göra ”här-får-du-nyckeln-till-mitt-hjärta-cupcakes”, låter inte det bra? Jag köpte även ett CUP-mått så att jag kan baka amerikanska recept^^ hiho vad jag längtar! Sen beställde jag blomutstickare från tårtdecor med, så nu är det bara att vänta på brev. På tisdag, senast ska jag baka. Det ser jag framemot som bara den!

 

I morgon ska jag på Alice in Wonderland och det kommer bli underbart, har väntat på den filmen i nästan ett år!

 

Här får ni en bild på mitt första(misslyckade) sockerpasta bak härom helgen

 

Natti Natti!

 

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0