Det stavas P-L-U-G-G

usch usch usch! Så mycket pluggande på så lite tid, och strömmen ser inte ut att sina. Jag är inte helt säker på hur länge jag kommer att orka med det här. Men det måste gå. Snart är det studenten!

 

Jag har bakat lite på sista tiden faktiskt, cupcakes på första försöket. Med sockerpasta på. Ganska misslyckat försök faktiskt men man kan ju inte vara bäst på allt första gången, även om man gärna vill det. Jag ska köpa lite utstickare och pasta färg på näten och sen ska här bakas. Målet är att kunna baka till min student.

 

Jag känner mig jätte ensam...och ganska tragisk på samma gång. Tror att jag är kärleks bipolär. Ena stunden är jag jätte kär en den ena, och i nästa är jag kär i den andre och tredje är jag inte kär alls. Jag förvirrar mig själv ständigt. Men det finns en pojke som alltid får mitt hjärta att slå ett extra slag. Men det är ju kört så varför ödsla energi på honom? Nu är det ju så att man inte väljer vem som ska vara pulshöjare. Men jag vet inte vad jag ska göra. Jag älskar att vara upp över öronen helt galet kär i någon, men jag är så trött på att inte bli älskad tillbaka. Nog för att jag inte har höga tankar om mig själv men jag tycker att jag förtjänar någon som uppskattar mig.

 

Kollade på 5.ans nya dejting serie innan. Dejting in the dark. Det var faktiskt jätte kul och det var en kille där som var så söt, bland de sötaste svenska pojkarna jag har sett. Kunde verkligen identifiera mig med den tjejen som fick dejta honom. Blev glad över att de fick varandra men samtidigt lite ledsen över påminnelsen om att jag är ensam.

 

På fredag ska jag gå på Alice in Wonderland med Mathilda och Anna x 2, längtar! Hade tänkt att ha en 50-tals klänning som jag köpte på beyond retro i sommar som är så där underbart Alice blå men då har (ursäkta språket) kattjäveln kissat på den så att den är blekt på flera ställen. Inte okej alls! Blir så ledsen på honom i bland.

 

Usch va jobbigt negativt de här inlägget blev, inte bra. Positivt är alla cupcakes som jag planerar att göra^^ nu ska jag kolla klart på cougertown, as rolig serie!

 

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0