Hej Hallå!


Suck. Onsdagar är jätte jobbiga. Börjar 8:00 och slutar 16.30. då med 3 lektioner och 3 timmars håltimma! I dag fick vi dock sluta tidigare i dag så jag sprang allt vad jag kunde ner till busstorget. Och precis, precis när jag kommer så åker bussen. Åh vad arg jag blev! Många fula svordomar fläckade min mun. Så jag ringde min pappa som råkade vara 20 minuter bort så jag skulle åka med honom hem, åkte han direkt hem? Nej självfallet inte han skulle till jobbet. Sa han det till mig? Nej. Men jag ska inte klaga, fick sitta i över en timma och kolla mina favorit bloggar. Men lite långtråkigt blev det faktiskt. Men gissa vad? Jag överlevde ;)

 

på fredag ska jag som sagt på Alice i Underlandet och det ska blir så sjukt kul! Jag längtar! Även om den tilltänkta klänningen nu är förstörd, får väll helt enkelt ta på mig något annat och låsas att jag är Alice, trotts bristen på min perfekta Alice klänning. Vet ni vad? Jag är så fruktansvärt avundsjuk på alla de som fick VIP inbjudningar till förhandsvisningen av filmen. För de va banne mig den finaste inbjudan jag har sett i hela mitt liv! Funderar på att göra en till mig själv, bara för att de är så fina. Och kanske ska jag anamma idén och göra något liknande till en liten sammankomst längre fram i vår. Funderar nämligen på att ha ett vi-välkomnar-våren-Alice-i-Underlandet-party, låter inte det hel festligt? Tihi jag ser planer smidas. Detta ska vi följa upp!

 

På lördag börjar operation balklänning och sommar 2010 på allvar, 10 kg ska B-O-R-T! Jag och min mamma ska träna tillsammans och jag ska simma så ofta jag kan. Sen funderar jag allvarligt på att detoxa mig själv. Bara sluta med allt onyttigt på en o samma gång. Jag klarar nog det OM jag får ha tuggummi till hands. Men nu ska jag sova, eller rättare sagt kolla på Dirty Dancing tills jag somnar till hungry eyes. Natti natti!

 

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0