Måndag

Usch nu är jag trött. Och jag har gjort pinsamt lite i dag. Men jag sammanställde i alla fall första enkäten, det tog typ 2 timmar! Hade ju kanske inte räknat med att det skulle ta så lång tid. Men men har ju lite mer tid på mig, NOT! Aja jag överlever

 

har funderat mycket på Alice i Underlandet i dag, fattar inte riktigt varför folk är så besvikna. Men jag tror att det var ett smart drag av mig att låta bli att läsa om den innan och så, för jag tyckte att den var jätte bra! Och jag vill minsann se den igen, så det så!

 

I morgon ska jag plugga PA, på riktigt ska tilläggas och så ska jag maila Jonas. Men det jag ser fram emot mest är att jag ska baka cupcakes i morgon! Choklad cupcakes med marianne och mint frosting samt jordnötssmörs cupcakes med sylt och creamcheese frosting. Muma!

 

Nu ska jag snart sova

 

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0